GFR 36 در نارسایی کلیه به معنای چه و چگونه به بهبود آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 36 در نارسایی کلیه به معنای چه و چگونه به بهبود آن

GFR 36 در نارسایی کلیه به معنای چه و چگونه به بهبود ItGFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یکی دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب، به دلیل مراحل مختلف نیاز به درمان متفاوت است.

GFR 36 در نارسایی کلیه یعنی چه؟

در درمانگاه، GFR 36 به معنی باقی مانده عملکرد کلیه 36٪ می توانید به طور معمول کار وجود دارد، و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3، تقریبا مرحله 4 (کمتر از 30٪) است. به طور کلی، بدون کنترل خوب مرحله 3 بیماری کلیه خواهد به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال سقوط است. اما با کمک درمان مناسب و به موقع، عملکرد کلیه شاید بهبود یافته است،

چگونه به منظور بهبود سطح GFR؟

رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی می کند، آن را نه تنها می تواند عملکرد کلیه از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند اثر درمانی از درمان را افزایش دهد. اما اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و یا درمان بیماری کلیه، شما باید یک درمان مناسب را پیدا و آن را به موقع.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapyas یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری کلیه به طور گسترده ای استفاده می شود، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه های تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود و بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

ارزش GFR از 36 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 است و باقی مانده عملکرد کلیه 36٪ می توانید به طور معمول کار، پس از آن باید فورا بهبود یافته است. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در بهبود GFR خود را و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: